Wersja mobilna strony jest aktualnie w budowie, zachęcamy do odwiedzenia naszej nowej strony na komputerze

Strategia

Początkiem dobrego projektu graficznego jest jasna wizja i dopracowany pomysł na markę lub produkt. Warto czasem porozmawiać na starcie o tym, jaki efekt chcemy osiągnąć, jaki wizerunek zbudować i w którym miejscu na rynku się znaleźć. Jeśli wiadomo jak?, dla kogo?, co? i w jakim celu?, to możemy zacząć projektować. Jeśli masz pomysł i intuicję, ale nadal kilka niewiadomych – zmienimy je w plan i jasne wytyczne. Zależnie od potrzeb oferujemy:

  • doradztwo strategiczne – krótkie sesje, które pomagają doprecyzować strategię marki lub produktu
  • Warsztaty koncepcyjne /ConceptLaby/ – warsztaty dla kluczowych osób pracujących z marką i naszych projektantów, które mają na celu wspólne tworzenie wizji marki i produktu, wybranie najlepszego konceptu i wstępnych kreatywnych rozwiązań
  • pozycjonowanie marki/produktu: opracowanie podstawowego konceptu strategicznego, stworzenie misji, określenie grupy celowej, podstawowych jej potrzeb i kluczowych korzyści, które należy komunikować
  • określenie strategii komunikacji lub reklamy
  • pomoc w stworzeniu briefu kreatywnego na potrzeby designu lub komunikacji – kluczowego dokumentu do dalszej pracy nad marką lub produktem
  • konsultowanie procesu badawczego