Jak zatem wybrać odpowiednie studio brandingowe, tak aby twoja marka cieszyła się popularnością wśród klientów?
01 Przeprowadź analizę portfolio agencji
Portfolio studia to najlepszy sposób na ocenę jego doświadczenia i stylu. Przyglądając się projektom, zwróć uwagę, czy stylistyka proponowanych rozwiązań odpowiada Twoim oczekiwaniom i czy studio pracowało nad podobnymi projektami. Dobrym sygnałem jest różnorodność realizacji i kreatywne, indywidualne podejście do każdego klienta.
02 Sprawdź doświadczenie branżowe danego studia
Czy studio ma doświadczenie w Twojej branży? Zrozumienie specyfiki Twojej działalności i rynku, na którym działasz, może być kluczowe dla sukcesu projektu. Warto poszukać więc studiów, które miały już do czynienia z podobnymi firmami.
03 Zapoznaj się z kompetencjami zespołu, który będzie czuwał nad Twoim projektem
Dobrze jest poznać osoby, które będą pracować nad projektem. Sprawdź, kto pełni rolę stratega, projektanta czy creative directora. Ważne, aby zespół miał odpowiednie kompetencje na każdym etapie współpracy.