Potrzebujesz nowe logo?
Chcesz odświeżyć stronę www?
Temat jest bardziej złożony.
Potrzebujesz kompleksowego podejścia do wizerunku.
logo
kolorystyka
typografia
ilustracja
nameing
architektura komunikacji
audyt
fashion
produktowa
wizerunkowa
reklamowa
do social media
foodowi
www
druki
opakowania
publikacje
To, co wyróżnia profesjonalne marki, niezależnie od ich wielkości, to przede wszystkim spójność wizerunku. Przemyślana strategia komunikacji online i offline jest podstawą rozpoznawalności marki. Samo logo i nowa strona internetowa nie wystarczą.
Kompleksowość z jaką podchodzimy do projektu pozwala opracować jednolity i skuteczny przekaz wizualny. Pochylamy się nad każdym, nawet najdrobniejszym elementem brandingu, nie pozostawiając niczego przypadkowi. Wyznaczamy stylistykę zdjęć dla marki i realizujemy sesje zdjęciowe.
Dzięki takiemu zaangażowaniu wszystko, od logo, przez obrandowanie produktów, aż po zdjęcia w social mediach, pracuje na Twój wizerunek.
Wiemy, że każda marka jest inna, dlatego ważne jest dla nas, aby dobrze się poznać. Współpracę rozpoczynamy długimi rozmowami na temat oczekiwań i potrzeb. Dobry wizerunek powinien być mocno osadzony w tkance danej marki, dlatego w proces projektowy angażujemy nie tylko siebie, ale również osoby decyzyjne po stronie klienta.
Wierzymy, że wspólnie nakreślone założenia i cele pozwolą wypracować pożądany efekt.
Praca nad wizerunkiem marki jest procesem złożonym.
Składa się z trzech głównych etapów następujących po sobie, które dzielimy na mniejsze kroki. Każdy kolejny krok jest wynikiem poprzedniego, co gwarantuje spójność i konsekwencję projektu.
Od prostych akcydensów po stronę www.
Od prostych akcydensów po stronę www.
Od prostych akcydensów po stronę www.
Od prostych akcydensów po stronę www.
Dobre przykłady mówią więcej niż tysiąc słów. Dzielimy się tym jak pracujemy, ponieważ wiemy jak ważne jest rozwiewanie wszelki wątpliwości i budowanie wzajemnego zaufania od początku współpracy. Zobacz na 3 przykładach, nasz proces projektowy od inspiracji do wdrożenia.
Co jest efektem takiej współpracy?
Nie ma dobrze funkcjonującej marki bez zbioru wytycznych i zasad którymi należy się kierować. Projekt kończymy przekazaniem księgi identyfikacji wizualnej, która opisuje pełny nowy wizerunek. Ten dokument jest mapą drogową, dzięki której można łatwo i spójnie zapanować nad każdym miejscem styku klienta z marką.
Kompleksowość to jest coś co nas wyróżnia i dzięki czemu możemy realizować rozbudowane i wymagające projekt. Pracując w zespole grafików, fotografów, scenografów i specjalistów od strategii zapewniamy spójność wizerunku od podstawowych elementów jak logo, aż po wizerunkowe sesje zdjęciowe.
Obsługujemy marki małe i duże. Wszystkich, którzy doceniają dobry design. Pracowaliśmy dla małych lokalnych firm, po duże globalne marki.
RE:PL – Polski Rebranding Roku
PGD Polish Graphic Design Awards 2019 – kategoria opakowania
Kliszożercy