zakres
branding, opakowania
branża
kosmetyczna
rok
2023/2024
Aruba to jednocześnie drogeria i hurtownia specjalizująca się w dystrybucji kosmetyków, akcesoriów do makijażu, manicure i pedicure oraz sprzętu dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych.
Po 15 latach na rynku marka potrzebowała odświeżenia wizerunku, aby nadążyć za dynamicznie zmieniającą się estetyką branży beauty. Rebranding rozpoczął się od przekształcenia kluczowego i dotychczas jedynego elementu identyfikacji wizualnej – logotypu. Zmianie uległ nie tylko sposób zapisu nazwy marki, ale także charakter użytego fontu. Dodatkowo zaprojektowano nowe elementy brandingu, które pozwoliły na stworzenie nowoczesnej, odważnej i świeżej komunikacji marketingowej.
Aruba to nie tylko dystrybutor, ale również producent kosmetyków i akcesoriów, dlatego rebranding objął także projekty opakowań dla produktów marki własnej.








