Wspólnie z właścicielami marki podjęliśmy decyzję o porzuceniu dotychczasowych tropów wizualnych i o diametralnym przekształceniu wizerunku marki, nawiązując tym razem do historii motoryzacji oraz klimatu warsztatu samochodowego.
Nowe logo o miękkim, kaligraficznym charakterze zestawiliśmy z krojem Space Mono, nadającym identyfikacji surowy, industrialny charakter. Wybraliśmy dwa wiodące kolory: British Racing Green – kultowy, historyczny odcień zieleni stosowany od ponad stu lat w samochodach sportowych takich marek jak Bentley czy Jaguar – oraz ciemną, metaliczną szarość. Te dwa kolory posłużyły też do wizualnego podzielenia obszernej oferty na produkty do pielęgnacji zewnętrza i na te, dedykowane wnętrzu samochodu. Ten zabieg pozwolił klientom łatwiej zidentyfikować interesującą ich grupę produktów.
Dodatkowym akcentem kolorystycznym jest głęboka żółć, występująca na produktach w postaci ukośnie umieszczonej wlepki z hasłem „Connecting petrolheads”, która ożywia opakowanie i oddaje młodzieńczego ducha marki.