Strategia
W toku rozmów z klientem, analiz dotychczasowego wizerunku, researchu branży i warsztatów, nakreśliliśmy charakter marki, zgodny z energią i wartościami osób ją tworzących:
IBRA to PRZYJACIÓŁKA – doradzi, zmotywuje i wesprze w dążeniu do celu. Dynamiczna, nie buduje dystansu, jest pełna młodzieńczej energii.
Branding
Stworzyliśmy identyfikację wizualną opartą o trzy kolory kojarzące się z kobiecą energią i makijażem: czerwień, róż i burgund. Na ich podstawie zbudowaliśmy system geometrycznych wzorów, który można swobodnie rozwijać bez ryzyka monotonii lub niespójności. Serię PROFESSIONAL wyróżniliśmy przez zawężenie opakowań do czerwieni i bieli.
Po opracowaniu systemu wizualnego zaprojektowaliśmy opakowania dla flagowych produktów IBRY oraz dla sukcesywnie wprowadzanych nowości. Dominujące logo oraz wąska gamą kolorystyczna zapewniły marce spójność i rozpoznawalność na sklepowej półce. Minimalistyczne układy geometryczne oddały dynamicznego ducha marki, jej młodzieńczą energię i profesjonalizm.