zakres
strategia wizerunku, branding, druki, www
branża
prawnicza
rok
2019
TKP to kancelaria prawna corocznie rekomendowana w największych polskich oraz zagranicznych rankingach firm prawniczych. Celem rebrandingu było stworzenie identyfikacji adekwatnej do profilu firmy i pokazującej jej dynamiczny rozwój oraz główne obszary działalności. Strategiczną i innowacyjną zmianą wizerunkową marki stało się połączenie tradycji – rozumianej jako akademickie korzenie kancelarii – z nowoczesnością, przejawiającą się w biznesowym podejściu i nowych technologiach.
Rebranding objął strategię, modyfikację logotypu, key visual wszystkich materiałów promocyjnych oraz stronę internetową. Nowa identyfikacja miała przełamywać dotychczasowe schematy, być odważna, ale nie zrywać zupełnie z naukowym dorobkiem. Fuzja tych dwóch idei przejawia się w każdym elemencie identyfikacji. Począwszy od typografii, będącej połączeniem klasycznego kroju z modernistycznym, poprzez eklektyczne i dynamiczne logo, aż po kluczowy element, jakim jest wiodąca, czarnobiała kolorystyka przełamana wyrazistymi akcentami. Ta ostatnia nadaje identyfikacji charakteru i odróżnia ją na tle konkurencji.