zakres
strategia wizerunku, naming, branding, fotografia, www, druki
branża
hotelarska
rok
2019
Zostaliśmy zaproszeni do stworzenia identyfikacji wizualnej dla sieci apartamentów w Warszawie, Gdańsku i Sopocie. Naszym celem było stworzenie wizerunku marki, która jest energiczna i otwarta a zarazem w dobrym guście i godna zaufania. Częścią zadania było wymyślenie nazwy marki – naszą odpowiedzią był Zicher. „Na zicher” jest potoczną frazą wywodzącą się z gwary śląskiej, używaną by określić coś solidnego, pewnego, dopiętego na ostatni guzik – i taki jest właśnie Zicher Apartments.
By podkreślić przyjazny charakter marki, zdecydowaliśmy użyć powszechnie znanego i lubianego gestu OK i w ten sposób bezpośrednio zakomunikować: spodoba ci się tutaj! Cechą charakterystyczną apartamentów Zicher są nasycone kolorem wnętrza. Inspirując się ich wystrojem wybraliśmy 6 kolorów, które dają szereg cieszących oko, energetycznych kombinacji i wpletliśmy je w identyfikację.